تسلا به تازگی یک ATV کودکان 1900 دلاری را معرفی کرده است و قبلاً فروخته شده است



نویسنده پیتر والدز-داپنا | تجارت سی ان ان

وقتی ایلان ماسک در نوامبر 2019 ارائه تسلا سایبرتراک خود را به پایان رساند، یک چیز دیگر داشت که می خواست نشان دهد.

“آه بله.” ما یک ATV هم ساختیم، “او گفت، انگار تقریباً فراموش کرده است.

راکب با یک خودروی آفرود چهار چرخ برقی پیاده شد و از سطح شیب دار به داخل بدنه کامیون سایبر رفت. این لحظه فراموش نشدنی بود، اما ATV، که، همانطور که برخی از ناظران اشاره کرده بودند، تقریباً شبیه یک یاماهای مبدل به نظر می رسید، و نه مانند ATV Tesla ساخته شده بود، دوباره شنیده نشد.

اما اکنون تسلا نسخه ای برای کودکان را ارائه کرده است که توسط Radio Flyer تولید شده است، به اصطلاح “Cyberquad برای کودکان” 8 سال و بالاتر. یا حداقل برای مدت کوتاهی. کسانی که به اندازه کافی سریع بودند و یکی از اسباب‌بازی‌های برقی 1900 دلاری را برای سواری سفارش دادند، می‌توانستند آن را به موقع برای کریسمس تهیه کنند. اما شاید نه.

فروشگاه آنلاین تسلا اکنون “Cyberquad for Kids” را به عنوان فروخته شده فهرست کرده است. یادداشتی در زیر توضیحات محصول می‌گوید: «سایبرکواد برای کودکان ۲ تا ۴ هفته دیگر ارسال خواهد شد. تضمینی برای رسیدن سفارشات قبل از تعطیلات وجود ندارد.

هنوز هم وقتی هوا گرم تر است سرگرم کننده تر خواهد بود.

تسلا به این سوال که آیا یک جدول زمانی به روز شده برای تاریخ فروش کامل Cyberquad که ماسک در ابتدا ذکر کرده بود، پاسخ نداد. او توییت کرد مدت کوتاهی پس از معرفی که Cyberquad به عنوان یک لوازم جانبی Cybertruck در سال 2021 ارائه می شود، اما اکنون تولید خود Cybertruck به تعویق افتاده است. در حال حاضر، حداقل نسخه اسباب بازی Cyberquad تمام چیزی است که وجود دارد.

Cyberquad برخی از عناصر شیک را از Cybertruck به عاریت گرفته است، از جمله یک چراغ جلوی باریک “lightbar” در جلو.

Cyberquad for Kids می تواند با سرعت 10 مایل در ساعت حرکت کند، اگرچه تنظیماتی وجود دارد که آن را فقط به 5 مایل در ساعت محدود می کند. با یک بار شارژ کامل می‌تواند حدود 15 مایل را طی کند، اگرچه بسته به زمین و وزن آن متفاوت است. (این می تواند تا 150 پوند طول بکشد.) باتری قابل جابجایی در حدود 5 ساعت شارژ می شود.

رابرت پاسین، مدیر ارشد واگن – با نام مستعار – رادیو فلایر، گفت که شرکت در حال صحبت با تسلا در مورد ارائه اسباب‌بازی‌های سواری Cyberquad بیشتر است، بنابراین ممکن است این فرصت برای همیشه از بین نرود.

پسین گفت: Cyberquad for Kids دارای طراحی و قابلیت های منحصر به فردی است که با هیچ یک از مدل های Radio Flyer با دوچرخه به اشتراک گذاشته نمی شود.