استروم، پانارین رنجرز را به پیروزی بر بلک هاوکس هدایت می کند – CBS نیویورک


نیویورک (AP) – آرتمی پانارین و رایان استروم هر کدام گل و دو پاس گل دادند و نیویورک رنجرز شنبه شب شیکاگو بلک هاکس را با نتیجه 3-2 شکست داد و ششمین پیروزی متوالی خود را به دست آورد.

آدام فاکس یک گل و یک پاس گل اضافه کرد و الکساندر جورجیف 25 سیو برای نیویورک انجام داد که 10 تا از 11 بازی اخیر خود را برده است.

بیشتر بخوانید: LaVine، DeRozan گاوها را به پیروزی بر تور هدایت می کند

استروم گفت: ما تیمی مطمئن هستیم. ما به پیست می آییم و انتظار داریم در مسابقات پیروز شویم.»

پاتریک کین و الکس دی برینکات برای بلک هاوکس گلزنی کردند و کوین لانکینن با 28 سیو به پایان رسید. شیکاگو چهار مورد از یازده بازی اخیر خود را از دست داده است.

شیکاگو ست جونز گفت: “این یک باخت سخت است.”

جورجیف برای اولین بار از 21 نوامبر پس از جانشینی ایگور شسترکین در سومین دوره برد جمعه شب مقابل سن خوزه شروع کرد. جورجیف با 3.89 گل در مقابل میانگین و 0.867 درصد سیو در این فصل رکورد 2-1-1 را به ثبت رساند.

او همیشه تیز بود و با یک سیو روی جوزیا اسلاوین 6:18 در مسابقه شروع کرد و از این طرف به سمت دیگر حرکت کرد تا تلاش از دروازه را رد کند. گئورگیف هم از شانس سود برد که یک بازیکن هندبال کین 5 و نیم دقیقه بعد به تیرک دروازه برخورد کرد.

گئورگیف در پاسخ به این سوال که آیا برای تقویت اعتماد به نفس خود به یک مسابقه قوی نیاز دارد، گفت: “بسیار بزرگ بود.”

با این حال، شیکاگو با گل بحث برانگیز کین در فاصله 22.8 ثانیه تا پایان وقت اول، اول شد. ست جونز قبل از شلیک یک پاس متقاطع یخی بلند که براندون هیگل با یک بک هند به زمین زد، شروع به هجوم به روی یخ کرد. توپ از جورجیف و الکسیس لافرنیر به کین برگشت، که تور نیمه خالی خود را در هفتمین فصل خود در فصل قرار داد.

جرارد گالانت، مربی رنجرز، گل را به چالش کشید و احتمالاً مدعی شد که با چوب بلند بازی می‌کرده است، اما بررسی نشان داد که وقتی هیگل آن را با چوب خود بازی می‌کرد، پیک زیر شانه‌اش قرار داشت.

استروم در یک گل قدرتی بر روی یک لانکینن لیزر کرد که 4:41 با برتری 4 دقیقه ای مرد به دوم رسید و به تساوی رسید.

پانارین در مورد یک پاورپلی گفت: “ما می توانیم بهتر شویم.”

نیویورک اولین برتری خود در این بازی را در حالی بدست آورد که حدود 2 و 1/2 دقیقه از پایان فصل باقی مانده بود. برنده سلطنتی جایزه نوریس به بالای میدان رفت و پاس مرکزی پانارین را برای چراغ سبز از کنار بورگستروم و لانکینن رد کرد.

جونز گفت: «ما شروع به چرخاندن پوک کردیم. “(و) سپس آنها شروع به وزوز کردن در اطراف کردند.”

بیشتر بخوانید: Red Wings Hand Islanders دهمین باخت متوالی در OT

پانارین با امتیاز 5:14 باقی مانده در بازی سوم، بازی را با هفتمین فصل خود در این فصل 3-1 کرد. بال چپ ستاره نیویورک از دایره سمت چپ به سمت دروازه خالی شلیک کرد، زمانی که لانکینن در افتتاحیه دروازه استروم را بیش از حد جبران کرد.

گالانت در مورد پانارین گفت: «این کاری است که او انجام می دهد. او همیشه خواندن درست را انجام می دهد.

گل پانارین یک دوره سوم وحشیانه را به پایان رساند که در آن نیویورک دو پاورپلی داشت و دومینیک کوبالیک از شیکاگو این فرصت را داشت که 2-2 را به تساوی بکشاند اما تلاش نیمه انفرادی او به تیر افقی دروازه برخورد کرد.

چهاردهمین فصل دبریکات با 1:20 مانده به پایان به پایان رسید.

بسته شدن SHESTERKIN

قبل از بازی، نیویورک اعلام کرد که شسترکین به دلیل آسیب دیدگی پایین بدن در یک ذخیره مصدوم قرار گرفته است.

شسترکین در اوایل دوره سوم پیروزی 1-0 رنجرز مقابل سن خوزه شارکز شب قبل دچار مصدومیت شد و مجبور شد از یخ مربی کمک بگیرد. او جای خود را به جورجیف داد که 9 سیو برای کمک به تکمیل محرومیت تقسیم کرد.

گالانت در طول حضورش در قبل از بازی گفت که تصمیم گیرندگان سازمانی احساس راحتی می کنند که آسیب به طور نامحدود بر شسترکین غلبه نمی کند. او سه بازی بعدی نیویورک را از دست خواهد داد، بنابراین آدام هوسکا از AHL هارتفورد در ترکیب مربوطه دعوت شد.

تغییرات شیکاگو:

درک کینگ، مربی موقت شیکاگو، اعلام کرد که یان میچل مدافع از AHL راکفورد فراخوانده شده است، زیرا جیک مک کیب “مشکلات خانوادگی” داشت که او را ملزم به بازگشت به شیکاگو می کرد. کینگ افزود: “این واقعاً چیز بزرگی نبود.”

فقط

بلک هاوکز: یکشنبه شب در جزیره نیویورک.

رنجرز: سه شنبه شب در شیکاگو برای تکمیل سریال فصل با بلک هاوکس.

اخبار بیشتر: جوکیچ تنها در 27 دقیقه 32 امتیاز کسب کرد، ناگتس روت نیکس

(کپی رایت 2021 Associated Press. کلیه حقوق محفوظ است. این مطالب قابل انتشار، انتقال، بازنویسی یا توزیع مجدد نیست.)